“Ens fa molta il·lusió contribuir amb el Gremi de publicitat per ajudar a potenciar el talent creatiu i de les agències que en formen part. I això ho farem amb una metodologia pròpia, totalment adaptada a les necessitats del sector i apostant pel valor de les persones”, explica Laura Xicota, cofundadora amb Cristina Rallo de Merlin Digital Partner.
El projecte va néixer el 2020 i aposta per la professionalització i humanització de la selecció de personal, donant protagonisme a l’adaptabilitat, l’atenció i l’empatia envers els seus usuaris.
“El moment de canvis que vivim és el millor per actualitzar-nos com a persones i professionals, i decidir cap on volem anar. Merlin Digital Partner ens convertim en ambaixadors de les marques i vivim amb passió la nostra professió, ja que som conscients que canviem la vida de la gent i la vida de les empreses”, apunta Xicota.
“Per a nosaltres és fonamental conèixer els llenguatges i les tecnologies de les posicions de treball, les necessitats de les empreses, el mercat on treballem i les tendències del sector. Tanmateix, és clau fer valdre el gran talent digital que hi ha a Catalunya, i amb l’aliança amb el Gremi sumarem en aquest objectiu”, rebla.
El Gremi escalfa motors per al centenari
El 2026, el Gremi de publicitat, comunicació i màrqueting complirà 100 anys d’història. Per commemorar l’efemèride, l’entitat vol vincular la celebració amb el conjunt de la societat, institucions, empreses i creatius amb els quals ha caminat durant tots aquests anys.
Així doncs, ha posat en marxa la preparació de l’aniversari traçant els seus objectius principals, les possibles activitats i trobades, i les directrius estratègiques que marcaran el Gremi un cop celebrat el centenari.