La inversió publicitària en el conjunt de l’Estat el passat maig va ser de 524,2 milions d’euros, un augment de l’1,9% respecte dels 514,4 milions registrats el mateix mes de 2023, segons InfoAdex. Cal recordar que, aleshores, el creixement va ser del 0,7% respecte de 2022.

L’increment de la facturació publicitària del darrer maig es va produir en gairebé tots els àmbits, excepte en dos: televisió, amb 151,8 milions d’euros (un 0,7% menys que el 2023), i diaris i dominicals, amb 29,5 milions (–3,9%).

Per la seva part, la inversió publicitària va ser de 41,9 milions d’euros en ràdio (+1,3%); de 14,1 en revistes (+2,1%); de 38,3 en exterior (+8,9%), i d’1,3 milions en cinema (+1,2%).

Finalment, la inversió en digital va ser de 247,3 milions d’euros (+3,4%), dels quals 75,2 en cercadors (+0,9%), 97,6 milions en websites (+2,6%) i 74,5 en xarxes socials (+7,1%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram