Els primers sis mesos de l’any, Prisa ha registrat unes pèrdues netes de 24,4 milions d’euros, un 32,7% menys que els 36,3 milions negatius del mateix període de 2023. A més, el grup obté un benefici d’explotació de 31,5 milions, una reducció del 9,7% respecte dels 34,9 milions de fa un any.

De gener a juny de 2024, els ingressos de Prisa van ser de 425,6 milions d’euros, un 3,4% menys que el primer semestre de l’any passat, mentre que la despesa es va reduir un 3% fins als 361,2 milions.

La divisió de Prisa Media registra un benefici d’explotació de 3,9 milions d’euros, un increment del 101,4% respecte dels primers sis mesos de 2023. A més, els ingressos són de 206,7 milions, un 1,1% més.

Dels ingressos de Prisa Media, 153,4 milions corresponen a la publicitat (+3,3%) i 28,4 a la circulació (+5,7%). A més, 120,9 milions provenen del mitjà ràdio (+7,8%) i 78,1 de la premsa (+2,8%).

Per la seva part, la divisió d’educació, Santillana, registra un benefici d’explotació de 21,2 milions d’euros, una caiguda del 38,1% respecte dels 34,3 milions del primer semestre de l’any passat. En aquest àmbit, els ingressos són de 209,3 milions, una reducció de l’11%.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram