Jan dels Beta, Marta Torné i Aina da Silva presenten ‘Eufòria Dance Kids’ [foto: 3Cat].

Nou producte de 3Cat per estirar l’èxit de la marca Eufòria, ara amb una versió infantil de ball. Eufòria Dance Kids s’estrena aquest divendres a TV3 i la plataforma 3Cat a les 22.05 h. Presentat per Marta Torné amb Aina da Silva i en Jan dels Beta, el nou talent show és una producció de 3Cat en col·laboració amb Verdanda Media. El programa s’emetrà els divendres a la nit i els dissabtes es reemetrà al SX3 a les 15.40 h.

Eufòria Dance Kids constarà de cinc gales on s’enfrontaran 12 equips de ball formats per infants d’entre 10 i 14 anys procedents d’escoles i agrupacions de dansa d’arreu de Catalunya. En cada gala, els equips defensaran una coreografia acompanyant cantants d’Eufòria.

Amb el nou programa, 3Cat vol impulsar el format de talent i fer créixer la “comunitat eufòrica” amb una proposta pensada per gaudir-la en família. D’aquesta manera, es busca ampliar l’impacte i l’abast de la marca.

El concurs musical Eufòria va néixer el 2022 i ja acumula tres reeixides temporades certificades per l’audiència. Posteriorment el segell es va expandir amb Eufòria Dance i els concerts d’Eufòria, i ara arriba un nou format, Eufòria Dance Kids.

A més de consolidar el consum familiar, 3Cat vol connectar amb nous públics del sector cultural i artístic, especialment del món de la dansa, i de la creació de continguts digitals.

3Cat inicia temporada amb la gran aposta dels nous informatius i novetats en tots els formats i gèneres
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram