
Jan dels Beta, Marta Torné i Aina da Silva presenten ‘Eufòria Dance Kids’ [foto: 3Cat].
Eufòria Dance Kids constarà de cinc gales on s’enfrontaran 12 equips de ball formats per infants d’entre 10 i 14 anys procedents d’escoles i agrupacions de dansa d’arreu de Catalunya. En cada gala, els equips defensaran una coreografia acompanyant cantants d’Eufòria.
Amb el nou programa, 3Cat vol impulsar el format de talent i fer créixer la “comunitat eufòrica” amb una proposta pensada per gaudir-la en família. D’aquesta manera, es busca ampliar l’impacte i l’abast de la marca.
El concurs musical Eufòria va néixer el 2022 i ja acumula tres reeixides temporades certificades per l’audiència. Posteriorment el segell es va expandir amb Eufòria Dance i els concerts d’Eufòria, i ara arriba un nou format, Eufòria Dance Kids.
A més de consolidar el consum familiar, 3Cat vol connectar amb nous públics del sector cultural i artístic, especialment del món de la dansa, i de la creació de continguts digitals.
3Cat inicia temporada amb la gran aposta dels nous informatius i novetats en tots els formats i gèneres


