
Els comitès d’empresa de TV3 i Catalunya Ràdio han proposat fer una consulta a les plantilles sobre la gestió de les marques que està fent la direcció de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals. La decisió s’ha pres “unànimement” un cap analitzats els motius i l’objectiu.
“En un tema tan important i amb conseqüències de present i futur, els treballadors i treballadores volem tenir veu i que se’ns escolti”, assenyalen en un comunicat.
En aquest sentit, els comitès veuen amb “preocupació i incomprensió” el “silenciament” que la direcció de la CCMA està fent de les marques TV3 i Catalunya Ràdio i de les ja rellevades 3/24 i Catalunya Informació, i així ho han traslladat en diverses ocasions als responsables del mitjans.
Plantegen la convivència de les marques històriques i les noves
Els representants de les plantilles es van reunir el passat dimarts amb l’equip directiu, al qual van exposar que les noves marques 3Cat i 3CatInfo “han de créixer i existir acompanyades” de les referencials TV3 i Catalunya Ràdio. En aquesta línia, van demanar apostar per la convivència de les diferents marques, mantenint actives les històriques per “distingir l’origen del contingut i per sumar valor a les noves”.
Els comitès d’empresa de TV3 i Catalunya Râdio consideren que aquesta convivència “no compromet” la implantació de les marques 3Cat i 3Catinfo, i esperen que la direcció ho tingui en compte.
Els treballadors es mobilitzen per mantenir vives les marques de TV3, Catalunya Ràdio, 3/24 i Catalunya Informació


