La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha allargat fins al 23 de maig el termini per presentar ofertes per adjudicar-se el servei de gestió, disseny, desenvolupament i manteniment d’una plataforma de distribució de continguts audiovisuals i transmèdia que aglutini l’oferta en català pròpia i de tercers.

La CCMA va posar en marxa el procés de licitació a principis d’abril, i des d’aleshores havia fet algunes modificacions als plecs administratiu i tècnic. Finalment, també ha optat per ampliar el termini, inicialment previst per al 16 de maig.

El pressupost base de licitació és d’11.202.106 euros per un contracte de dos anys (prorrogable tres anualitats). El valor estimat del contracte per la totalitat del període és de 29.608.334 euros.

La CCMA va presentar al març la futura plataforma digital de continguts sota demanda i en streaming, prevista en el nou Pla Estratègic. L’OTT es desplegarà amb tres grans nivells de servei: distribució de continguts de la Corporació; aparador de continguts de tercers; i distribució de continguts de tercers. La previsió és que estigui operativa l’any que ve.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l’oferta econòmica (el 21% de la puntuació), altres criteris quantificables de forma automàtica (30%) i criteris de valoració subjectiva (49%).

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram