La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei de gestió, disseny, desenvolupament i manteniment d’una plataforma de distribució de continguts audiovisuals i transmèdia que aglutini l’oferta en català pròpia i de tercers.

El pressupost base de licitació és d’11.202.106 euros per un contracte de dos anys (prorrogable tres anualitats). El valor estimat del contracte per la totalitat del període és de 29.608.334 euros. El termini per presentar ofertes finalitza el 16 de maig.

La CCMA va presentar al març la futura plataforma digital de continguts sota demanda i en streaming, prevista en el nou Pla Estratègic. L’OTT es desplegarà amb tres grans nivells de servei: distribució de continguts de la Corporació; aparador de continguts de tercers; i distribució de continguts de tercers. La previsió és que estigui operativa l’any que ve.

La mesa de contractació tindrà en compte com a criteris de valoració l’oferta econòmica (el 21% de la puntuació), altres criteris quantificables de forma automàtica (30%) i criteris de valoració subjectiva (49%).

La nova plataforma audiovisual de la CCMA estarà plenament operativa el 2024
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram