La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ha posat en marxa un procés de licitació per adjudicar el servei de gestió de xarxes socials, escolta activa i seguiment reputacional, i la generació de continguts digitals de la nova oferta infantil, amb focus en dos àmbits d’audiència: preadolescents i adults.

La propera temporada, la CCMA rellançarà el Super3 amb una oferta transmèdia i una aposta pels mitjans digitals com a finestra prioritària de consum. Per reforçar aquesta aposta, es renovaran tots els productes digitals infantils, tant el web com les aplicacions mòbils i les de televisors connectats.

En paral·lel, la redefinició del servei s’acompanya d’una nova estratègia a les xarxes socials, per arribar als nens i nenes grans, i també una nova estratègia de continguts per arribar a les famílies i als membres de la comunitat educativa.

La CCMA argumenta que l’augment de l’activitat als mitjans digitals i la posada en marxa del nou projecte de Super3 posen de manifest la necessitat de disposar d’un servei de gestió de xarxes socials i continguts digitals de l’oferta infantil.

El pressupost base de licitació és de 494.000 euros (sense IVA) per un contracte de dos anys (prorrogable dues anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 22 d’agost.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram