La Diputació de Barcelona ha posat en marxa el procés de licitació per adjudicar els serveis de gestió per a la inserció de publicitat institucional en mitjans, tant de la institució supramunicipal i del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, així com altres serveis publicitaris i comunicatius.

El valor estimat de l’acord marc és de 5.371.404,96 euros (sense IVA) per una durada de dos anys (prorrogable dues anualitats). El termini per presentar ofertes finalitza el 7 de juny.

La licitació consta de quatre lots: anuncis oficials (pressupostat 182.644,63 euros); campanyes multimèdia (4.363.636,36 euros); campanes a xarxes socials i cercadors (451.570,25 euros), i accions especials de publicitat no convencional (373.553,72 euros).

La Diputació de Barcelona participa en els quatre lots i el CCCB només en el els dos darrers. Les empreses poden presentar ofertes només per a un dels lots, excepte per als dos primers, als quals es permet aspirar a ambdós.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram