El Departament de Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori ha posat en marxa el procés de licitació per adjudicar el servei de gestió i manteniment de l’estratègia de comunicació en línea del web SmartCatalonia.

La servei inclou el manteniment del portal web; l’estratègia d’e-mail màrqueting; la dinamització i gestió de les xarxes socials; la creació d’infografies i altres elements gràfics; retransmissions 2.0; producció audiovisual, i la gestió i seguiment del projecte.

El pressupost base de licitació és de 74.352 euros (sense IVA) per un contracte d’un any (prorrogable 12 mesos). El termini per presentar ofertes finalitza el 14 de gener.

SmartCatalonia es l’estratègia de la Generalitat amb la qual es vol estendre el concepte d’smart city a Catalunya per desplegar un programa que integra i coordina les iniciatives locals i supralocals, dona suport a les empreses, i desplega iniciatives en clau de país.

Per donar suport a aquesta estratègia es va posar en marxa el portal web amb l’objectiu d’esdevenir un espai de referència a la xarxa en iniciatives i informació sobre aquests àmbits d’actuació.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram