L’Ajuntament de Barcelona ha obert el procés de licitació de l’acord marc per a la contractació dels serveis d’assessorament estratègic, planificació, negociació, contractació i gestió d’espais publicitaris en tots els mitjans i suports; i secundàriament, serveis d’ideació, creativitat, disseny, producció i implementació d’accions especials de comunicació vinculades a les campanyes.

El valor de l’acord marc s’estima en 14,9 milions d’euros (sense IVA) per un contracte d’un any. El termini per presentar ofertes finalitza el 4 d’octubre.

La licitació consta de dos lots. Un per a les campanyes multimèdia, que inclou televisió, premsa impresa i revistes, ràdio, exteriors i mitjans digitals (amb una dotació estimada de 14.103.140,50 euros). I un segon per a campanyes exclusivament en mitjans, suports i dispositius digitals (796.859,50 euros).

Una mateixa empresa només pot licitar un dels dos lots (tant individualment com en una UTE). La resolució designarà un màxim de tres agències per a cadascun dels lots.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram