L’Ajuntament de Barcelona ha obert el procés de licitació per adjudicar el servei d’oficina tècnica de suport a l’estratègia de difusió digital i la producció de fotografies i materials audiovisuals per a premsa, protocol i canals digitals municipals.

L’oficina tècnica haurà de donar suport per dissenyar l’estratègia de difusió digital i produir diferents peces segons la planificació de la Direcció de Comunicació de l’Ajuntament Les peces han de servir per explicar serveis, mesures o polítiques, així com actes relacionats amb l’activitat municipal i institucional.

El servei inclou dissenyar, planificar i elaborar peces d’àudio, vídeo, imatges de tot tipus i qualsevol altre format digital (fotografies, infografies, animacions, il·lustracions, etcètera), així com els textos que eventualment acompanyin aquestes peces i l’adequació de cada contingut al format que sigui més convenient per als objectius de la Direcció de Comunicació.

El pressupost base de licitació és de 2.396.400 euros (sense IVA) per un contracte de tres anys (prorrogable un més). El termini per presentar ofertes finalitza el 15 de gener.