El portal d’AOL ha anunciat que la companyia ha guanyat 4,7 milions de dòlars (3,1 milions d’euros) durant el primer trimestre del 2011, xifra que suposa un 86% menys que durant el mateix període de l’any anterior.

AOL, que al març va comprar el diari digital The Huffington Post per uns 231 milions d’euros, i al gener va anunciar l’adquisició del portal de distribució de vídeos GoViral per 65 milions més, es troba ne ple procés de reestructuració per intentar tirar endavant el seu negoci.

Segons va comunicar l’empresa, els primers tres mesos del 2011 ha facturat 313,7 milions de dòlars (211,4 milions d’euros), un 11% menys que fa un any. La causa ha estat la caiguda del 24% en els ingressos per subscripció i de l’11% dels de publicitat.

Amb tot, els seus ingressos per publicitat gràfica van pujar per primer com en més de tres anys, concretament un 4% més que el mateix període del 2010, fins als 130,5 milions de dòlars (88 milions d’euros).