El grup Condé Nast ha decidit incorporar el mitjà digital de música Pitchfork en l’estructura de la revista masculina GQ. Una mesura que s’ha acompanyat d’acomiadaments en la capçalera musical, començant per la seva cap de redacció, Puja Patel.

“Aquesta decisió es va prendre després d’una acurada avaluació del rendiment de Pitchfork, i el que creiem que és el millor camí a seguir per a la marca perquè la nostra cobertura de la música pugui continuar prosperant dins de la companyia”, argumentava Anna Wintour, directora de continguts de Condé Nast, en un comunicat enviat a la plantilla.

Pitchfork va ser creat el 1996 per Ryan Schreiber com un blog dedicat a la música independent, i en pocs anys es va convertir en un mitjà digital de referència per al sector. Amb el temps, la capçalera va anar evolucionant i obrint-se a altres gèneres. El 2015, Condé Nast va comprar Pitchfork, i Schreiber va continuar com a responsable fins al 2018, quan va ser rellevat per Patel.

Primavera Sound premia el periodisme musical de Pitchfork
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram