Finalment, The New York Times Company ha aconseguit vendre 16 periòdics territorials per i altres negocis associats al grup Halifax per 143 milions de dòlars en efectiu (uns 109 milions d’euros).

Es tracta de diversos rotatius de d’Alabama, Califòrnia, Florida o Louisiana. Tal com vam avançar fa una setmana, el tracte no inclou els seus diaris més prestigiosos: The New York Times, International Herald Tribune o The Boston Globe.

L’operació, que es tancarà les properes setmanes farà possible que The New York Times Company assoleixi beneficis en el primer trimestre del 2012. Segons el nou president, Arthur Sulzberger, la venda permetrà continuar la “transformació en una companyia de mitjans multiplataforma i centrada en l’enfocament digital.

Per la seva part, el conseller delegat de Halifax, Michael Redding, destaca que la compra reflecteix la seva creença que “un bon periòdic és una part essencial de qualsevol comunitat vibrant”. Segons Redding, els continguts locals de les capçaleres adquirides no només són un “important servei a la comunitat”, sinó també “una bona inversió”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram