L’agència britànica de mesurament d’audiències, Audit Bureau of Circulations, ha unit la seva auditoria pels mitjans impresos i els mitjans online en una sola plataforma que s’encarregarà de mesurar les audiències en tots dos suports.

El nou organisme portarà ara el nom d’ABC, les sigles de l’agència que s’encarrega del mesurament d’audiències, i oferirà a la vegada les dades dels mitjans de paper i dels que apareixen a internet. ABC considera que tots els seus clients estan evolucionant cap a un model multiplataforma i que resulta avantatjós per a tothom que els encarregats de mesurar les audiències també ho facin.

Els mesuraments de paper i de mitjans digitals se seguiran oferint, no obstant, per separat, però amb aquesta reestructuració es mesurarà l’audiència d’una marca i no d’una plataforma. El fet és que, segons Martyn Gates, directiu de l’agència, els editors tenen la sensació de què la seva difusió en paper cau, però que a la vegada ara arriben a més gent mitjançant internet. Amb aquests canvis es pretén ajudar a resoldre aquests dubtes.

Font: 233grados