Món

Erdogan retira la llicència a 25 canals de TV i ràdio

|2016-07-20T18:51:33+02:0020 Juliol 2016|Comunicació21

La purga que està duent a terme el president turc, Tayyip Erdogan, després de l’intent del cop d’Estat, també afecta als mitjans de comunicació. Així, el Consell Suprem de Ràdio i Televisió de Turquia (RTÜK) ha revocat la llicència d’emissió a 25 cadenes de televisió i ràdio per la seva suposada vinculació al moviment de Fethullah Gülen, a qui el Govern acusa de ser el màxim responsable de l’acció colpista contra Erdogan. La mesura, comunicada dimarts, arribava un parell de dies després que es tanquessin una vintena de mitjans digitals.

Les televisions i ràdios afectades, són: STV, Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal 124, Yumurcak TV, Hira TV, MC TV, Dünya TV, Kanal Türk, Bugün TV, Mehtap TV, Berfin FM, Kanal Türk Radyo, Burç FM, Samanyolu Haber Radyosu, Radyo Mehtap, Haber Radyo Ege, Dünya Radyo, Radyo Küre, Merkür TV, Esra Radyo, Tuna Shoping TV, Samanyolu Haber i Radyo Anadolu, segons informa l’agència turca Bianet.