La dotació de l’Estat francès a France Télévisions en el període 2011-2015 passarà de 2.464 milions a 2.687, amb un creixement anual del 2,2%, un mica superior a la inflació que es preveu per a aquests anys. L’augment de l’aportació pública és conseqüència de la reducció en la recaptació de la taxa audiovisual.

Segons va assegurar el director general del grup, Martin Ajdari, a la revista La Correspondace de la Presse, s’espera que els ingressos publicitaris en aquest mateix període passin de 425 milions d’euros a 450, a un ritme de l’1,4% anual.

A banda, la desaparició progressiva del senyal analògic i la substitució per la TDT permetrà que France Télévisions estalviï uns 35 milions d’euros entre el 2011 i el 2012.

A més, la inversió del grup en projectes digitals passarà dels 35 milions de l’any passat als 50 aquest 2011, i al final de l’estiu posarà en marxa una plataforma d’informació en línia, i al 2012 s’hi afegirà una altra d’esports.