El grup editorial suec Metro International ha tornat a obtenir beneficis. Després d’un 2009 amb unes pèrdues de 21,7 milions, l’any passat el grup que gestiona les capçaleres gratuïtes Metro, presents a 19 països, va acabar l’exercici amb uns beneficis nets de 4 milions d’euros.

Des de l’empresa atribueixen el canvi de tendència al gran creixement que han experimentat a Suècia, Canadà, Hong Kong, Rússia i Amèrica Llatina, mentre que admeten que encara mantenen unes vendes publicitàries dèbils a França, Països Baixos i Dinamarca.

L’últim trimestre de 2010, les vendes del grup van créixer un 15% i van arribar als 70,5 milions d’euros, mentre que en el mateix període de l’any anterior van pujar a només 5,9 milions.

Metro International distribueix més de 100 diaris gratuïts a 19 països i va donar beneficis per primera vegada a la seva història l’any 2006. Metro acaba d’obrir una nova capçalera a Guatemala.