News International ja ha arribat a acords d’indemnització amb 130 dels 180 afectats per les escoltes il·legals protagonitzades per alguns dels seus mitjans, principalment el News of the World, segons ha informat el diari The Guardian. El grup del magnat Rupert Murdoch no ha volgut comentar les informacions del diari, tot i que tampoc les ha desmentit.

Amb tot, ha recordat que News International “s’ha esforçat des del principi en pagar compensacions adequades i en minimitzar la durada i el patiment del procés”. El 2012, el grup ja va pagar indemnitzacions a una cinquantena de persones afectades.