comunicació21, el portal català del sector de la comunicació

el portal català del sector de la comunicació

icono twittericono facebookicono rss
linia 20 edicions de proximitat

NOTÍCIES

Redacció | Actualitzat el 15 Febrer 2018 a les 20:20

Catalunya Ràdio manté l'aposta per la innovació i renova la seva graella digital per segon any consecutiu. A partir de dilluns, +CatRàdio incorpora cinc nous continguts: Sans i estalvis, un espai divulgatiu d'Adam Martín sobre els hàbits saludables; Tor, tretze cases i tres morts, amb Carles Porta, la primera radionovel·la de no ficció de Catalunya Ràdio; Oxitocina, on Montse Barcon i Mireia Izard oferiran consells per a mares i pares primerencs; Perspectiva, amb Josep Lluís Blázquez, sobre arquitectura i urbanisme, i Dies de ràdio, amb Santi Carreras, un recull de documents sonors i gràfics i de vídeos de moments viscuts a Catalunya Ràdio en els seus gairebé 35 anys d'història.

Completen la graella digital Les mil i una nits, amb Maria de la Pau Janer; A tocar!, amb Maite Sadurní; Que no falti de res, amb Carles Fité i Jordi Jacas; L'ofici d'educar, amb Elisabet Pedrosa; T'agrada el blues?, amb Quico Pi de la Serra; MeteoMauri, amb Francesc Mauri; L'ofici de viure, amb Gaspar Hernàndez; Sarda.net, amb Quim Rutllant, Ester Plana i Sergi Vives, i Revolució 4.0, amb Xantal Llavina.

Increment del consum digital

"+CatRàdio és el laboratori on es proven nous formats radiofònics que prioritzen les temàtiques d'interès general i és també la plataforma per potenciar el talent intern de l'emissora, així com les propostes que sorgeixen dins dels mateixos equips de la ràdio i els nostres col·laboradors", explica el director de Catalunya Ràdio, Saül Gordillo. Així, recorda que dos programes que ara formen part de l'antena tradicional van néixer l'any passat en aquest "entorn d'innovació": Revolució 4.0, de Xantal Llavina, a Catalunya Ràdio, i Entre caixes, amb Carme Canet i Pep Vila, a iCat.

"L'aposta per +CatRàdio, una oferta que enriqueix la graella tradicional de la ràdio pública, té tot el sentit gràcies al creixement sostingut de Catalunya Ràdio en l'entorn digital durant els dos últims anys", afegeix Gordillo. Una afirmació que les dades corroboren: l'octubre de 2017, l'emissora va batre el rècord històric d'audiència digital, arribant a 1,3 milions d'usuaris únics a Catalunya i 2,8 milions en el conjunt de l'Estat. Fins aleshores, mai una emissora de ràdio havia aconseguit superar els 2 milions d'usuaris a internet a Espanya.

"El redisseny de catradio.cat, l'agitació a les xarxes socials, la integració digital de tots els equips i redaccions, així com l'aposta per una nova aplicació mòbil que ja supera els 220.000 usuaris de l'app, ha permès fer un salt endavant en el consum digital dels àudios a la carta i directes del grup d'emissores de Catalunya Ràdio". Com a exemple d'aquest darrer punt, Gordillo explica que els oients que participen en el joc Enigmàrius d'El matí de Catalunya Ràdio s'han duplicat gràcies als nous canals digitals de participació.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterImprimirShere with friends

Escriure un comentari

Códi de seguretat
Actualitzar

+ NOTÍCIES

 

Neix el magazín digital La Mira

Aquest dimecres s'ha posat en marxa La Mira, un magazín digital de periodisme en profunditat [...]

À Punt TV estrena un nou programa d'anàlisi de l'actualitat

La televisió d'À Punt Media estrena aquest divendres a les 22.30 h La qüestió, un nou espai [...]

TV L'Hospitalet incrementa la producció pròpia

La programació de Televisió L'Hospitalet per a la temporada 2018-2019 presenta un augment de [...]

Josep Cuní conduirà un nou magazín matinal a SER Catalunya

El periodista Josep Cuní dirigirà i presentarà un nou magazín a SER Catalunya a partir del 15 [...]

El CPC defensa les bones pràctiques en la contractació de periodistes davant la Generalitat

Una delegació del Grup de Treball de Gabinets del Col·legi de Periodistes de Catalunya ha [...]

Els informatius de TV3 segueixen sent els més plurals

El nou informe sobre el pluralisme polític a la televisió i la ràdio del Consell de [...]

El CAC constata que el 'FAQS' no vulnera el 'Llibre d'estil'

El Consell de l'Audiovisual de Catalunya ha conclòs que el programa Preguntes freqüents de [...]

El Vigía inicia nova etapa

La publicació degana en la informació del sector de la logística, el transport i les [...]

El País incorpora la tecnologia digital del Washington Post

El País i Arc Publishing, la plataforma digital dissenyada per The Washington Post, s'han [...]

El Parlament balear insta l'Estat a garantir la reciprocitat entre els mitjans en català

La comissió de Cultura del Parlament de les Illes Balears va aprovar la setmana passada una [...]

EL + LLEGIT

 

EL + COMENTAT

 

Tota la informació de la ciutat de Barcelona i l'àrea metropolitana a un click.