El 2021, À Punt Mèdia va facturar en publicitat 2.270.000 euros, un increment del 41,9% respecte de l’exercici anterior. La radiotelevisió pública recorda que la previsió inicial era ingressar 1,5 milions.

À Punt explica que aquesta diferència de 770.000 euros respecte a la facturació publicitària prevista per al 2021 s’ha produït per l’augment de les audiències, la fidelització de les marques i la captació de 273 nous clients, arribant a les 512 marques comercials.

“L’evolució de la facturació és bona a escala de tot Espanya, però és especialment alta entre els anunciants de la Comunitat Valenciana que aposten per À Punt en les seues estratègies publicitàries gràcies al retorn que oferim”, assenyala el director general del mitjà, Alfred Costa. “Aquest increment és fruit de treballar colze a colze amb els anunciants i d’oferir-los el que millor s’adapta a les seues necessitats”, ressalta.

L’augment dels ingressos publicitaris d’À Punt el 2021 es va produir en tots els àmbits: en televisió la pujada va ser del 43,5%; en ràdio, del 21,9%, i al web del 15,5%.