La Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, l’empresa que gestiona À Punt Media, ha obert una convocatòria per a la producció de continguts audiovisuals d’entreteniment per promocionar els recursos i l’oferta turística del País Valencià a través de les diferents finestres del mitjà (televisió, ràdio, web i xarxes socials).

La iniciativa s’emmarca en el conveni de col·laboració signat entre À Punt i Turisme Comunitat Valenciana, per a la qual hi ha una partida prevista en els pressupostos de la Generalitat de 2020.

La convocatòria està oberta a programes enregistrats dirigits a tots els públics, amb una durada mínima de 50 minuts, mb un preu màxim de 500 euros el minut, i coproduïts almenys entre dues empreses. A més, majoritàriament es buscaran formats que s’ajustin al prime time d’À Punt. El termini per presentar propostes finalitza el 8 de juny.

Les temàtiques dels projectes poden fomentar el turisme estatal i internacional al País Valencià, així com el turisme intern i el turisme rural propi; incentivar el mercat i el consum de proximitat; posar en valor la gastronomia mediterrània i la marca institucional L’Exquisit Mediterrani; i posar en valor el País Valencià a través de referents de la societat, la cultura, l’esport i altres col·lectius professionals.