La Federació d’Organismes o Entitats de Ràdio i Televisió Autonòmics ha posat en marxa la comercialitzadora de publicitat NewixMedia, que començarà a operar l’1 de gener.

La plataforma comercialitzarà de manera directa la publicitat dels mitjans públics de les Illes Balears, País Valencià, Andalusia, Aragó, Comunitat de Madrid, Galícia, Canàries, País Basc i Astúries. Per la seva part, els mitjans de Catalunya, Castella-la Manxa, Castella i Lleó, i Múrcia mantindran els seus equips comercials i de màrqueting i només entraran en el sistema de venda global de la marca.

Al capdavant de NewixMedia hi ha Eduardo Ballesteros Marra-López, ex director general de Clear Channel, que ja va ser director comercial de la FORTA entre 2005 i 2011.

“NewixMedia evoluciona i completa la comercialització a la televisió convencional, que segueix sent una opció irrenunciable per arribar al consumidor, amb una oferta de continguts de rellevància per a les marques, gràcies a una programació única i propera en la qual l’anunciant té la capacitat de triar allò que més li interessi per temàtica, localització o altres variables d’interès”, assenyala el director general de la nova comercialitzadora.

“NewixMedia proporciona flexibilitat, posant l’anunciant en el centre de la comunicació publicitària i escoltant activament les seves necessitats per aportar solucions a mida, que ajudin a rendibilitzar al màxim la inversió i a prendre millors decisions”, afegeix Ballesteros.