Les emissions s’han iniciat des del centre de telecomunicacions del Toro [foto: IB3].

IB3 Ràdio ha iniciat les emissions en DAB+ a Menorca i continua amb el desplegament d’aquesta tecnologia digital. El 30 de gener es va estrenar a Eivissa, esdevenint la primera ràdio autonòmica que emetia en DAB+. La culminació tindrà lloc a Mallorca l’1 de març, completant la primera fase del calendari d’implantació de la ràdio digital pública a les Illes Balears..

Amb aquest desplegament, s’obre una nova etapa per a IB3: “Més moderna, més estable i pensada per arribar millor a la ciutadania”, subratlla l’emissora pública en un comunicat.

L’encesa de les emissions en DAB+ a Mallorca s’ha produït al centre de telecomunicacions de la muntanya del Toro, al municipi des Mercadal. Fins a aquest centre s’han traslladat aquest divendres Joan Benejam, director insular de Serveis Generals del Consell de Mallorca; Miquel Cardona, director general de l’Agència Balear de Digitalització, Ciberseguretat i Telecomunicacions (IB Digital); Dani Barjacoba, director d’IB3 Ràdio, i Joan Pallicer, alcalde des Mercadal.

L’objectiu és que, un cop completat el desplegament, la cobertura digital d’IB3 Ràdio superi l’actual analògica, especialment en estabilitat del senyal i experiència d’escolta en mobilitat.

IB3 Ràdio inicia les emissions en DAB+
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram