El consum de continguts audiovisuals en més d’una plataforma digital de pagament s’imposa a les llars de l’Estat. Més concretament, en gairebé dues de cada tres llars que tenen accés a alguna plataforma, segons dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència del segon trimestre de 2023.

Percentualment, el 25,9% de llars consumeix continguts de dues plataformes digitals de pagament; el 18,6% ho fa en tres, i un 19,7% en quatre o més, mentre que el 35,8% només n’utilitza una.

Netflix és la més consumida a l’Estat, amb un 41,1% de les llars que tenen accés a alguna plataforma de pagament, seguida d’Amazon Prime Video (22%), Movistar+ (13%), HBO Max (7,6%) i Disney+ (7,3%).

Segons l’anàlisi de la CNMC, a mitjan 2023, el 58,1% de les llars amb accés a internet de l’Estat consumien continguts audiovisuals de plataformes digitals de pagament.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram