El gratuït 20 Minutos ha tancat el segon trimestre de l’any amb unes pèrdues d’explotació d’1 milió d’euros, un 66,7% que els 600.000 euros registrats durant el mateix període del 2013. Així, doncs, de gener a juny d’aquest any, 20 Minutos acumula unes pèrdues d’explotació de 2,5 milions d’euros, 200.000 més que els registrats durant els primers sis mesos de l’any passat.

D’abril a juny, el grup ha ingressat 4,5 milions, la mateixa quantitat que durant el segon trimestre de 2013, però la despesa ha incrementat un 7,8%, passant de 5,1 milions a 5,5. Per divisions, l’edició impresa ha ingressat 3,4 milions, 100.000 menys que l’any passat, i la digital 1,1 milions, 100.000 menys.

En el conjunt del primer semestre de 2014, els ingressos del gratuït han estat de 7,9 milions d’euros (5,9 de l’edició impresa i 2 de la digital), 100.000 euros menys que fa un any, mentre que les despeses han pujat a 10,4 milions, 200.000 euros més que els primers sis mesos de 2013.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram