Malgrat és l’únic diari gratuït estatal que queda des de fa un any, la difusió de 20 Minutos no ha parat de baixar des d’aleshores per la retallada en els tiratges, assolint la seva xifra més baixa al maig, amb 391.000 exemplars, un 44% menys que els 671.000 registrats el mateix mes del 2012, segons dades d’OJD.

Aquests 391.000 exemplars suposen una caiguda del 35,5% respecte als 572.000 exemplars de difusió amb la que el gratuït va començar el curs al setembre, que ja era un 24,3% inferior a la del mateix període del 2012.

Els 391.000 exemplars del maig suposen la difusió més baixa en la història de 20 Minutos, que el 2007 va arribar a superar el milió d’exemplars.

En el darrer any, 20 Minutos ha acomiadat una quarantena de treballadors, ha tancat set delegacions i n’ha unificat quatre. A més, el grup va tancar l’exercici 2012 amb unes pèrdues d’explotació de 7,4 milions d’euros, que el primer trimestre del 2013 van ser d’1,9 milions. En els últims cinc anys, 20 Minutos acumula unes pèrdues operatives de 21,5 milions.