La davallada en la difusió de 20 Minutos continua. Si al maig va traspassar la barrera simbòlica dels 400.000 exemplars (concretament en va registrar 391.000), la seva xifra més baixa en el darrer any, al juny va continuar caient. En concret, el gratuït va marcar 360.130 exemplars, un 7,9% menys que al maig, i un 41,64% inferior als 617.136 assolits el juny del 2012.

20 Minutos, l’únic gratuït estatal que es manté, no ha parat de baixar des de que es va quedar sol en el mercat, reduint constantment la seva difusió. En el darrer any, el diari ha acomiadat una quarantena de treballadors, ha tancat set delegacions i n’ha unificat quatre.

A més, el grup va tancar l’exercici 2012 amb unes pèrdues d’explotació de 7,4 milions d’euros, que el primer trimestre del 2013 van ser d’1,9 milions. En els últims cinc anys, 20 Minutos acumula unes pèrdues operatives de 21,5 milions.