Aquesta setmana, la redacció de Barcelona de 20 Minutos ha estrenat una nova publicació de lleure i cultura íntegrament en català, Oci.cat. Es tracta d’un setmanari de 16 pàgines que “aposta per la informació de serveis, de qualitat i gratuïta, així com les xarxes socials”. Oci.cat es distribueix conjuntament amb el diari i el tiratge del primer número ha estat de 105.000 exemplars.

La nova capçalera es divideix en quatre seccions: En ruta (presenta tres propostes de lleure a la capital, la demarcació de Barcelona i la resta del país); Parada i fonda (ressenyes de restaurants, receptes dels lectors, un apartat dedicat als productes de proximitat, recomanacions de botigues i una selecció d’hotels); Fet a mà (noves tendències en l’oci creatiu, com l’scrapbooking), i @Nem-hi (una agenda cultural de la setmana).

“Aquest setmanari respon a la demanda dels lectors catalans, un públic especialment exigent en oferta cultural i que ens demanda sempre productes d’altíssima qualitat i nous”, assenyala el director editorial de 20 Minutos, Arsenio Escolar. A més, destaca que, amb Oci.cat, el grup “profunditza en la seva filosofia d’oferir productes a mida per a la seva amplíssima audiència”.

20 Minutos en català

En la presentació del setmanari, Escolar va explicar que el grup ha estat estudiant en els darrers mesos la possibilitat de publicar una edició de 20 Minutos íntegrament en català per a Barcelona, una aspiració a la qual no han “renunciat”, segons va afirmar. “Algun dia ho farem, quan aconseguim un model econòmic sostenible”, va afegir al respecte

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram