Durant el primer semestre del 2011, l’editora del diari gratuït 20 Minutos va tenir unes pèrdues d’explotació de 2,1 milions d’euros, segons la informació presentada pel seu propietari, el grup de comunicació Schibsted. L’any passat, 20 Minutos España havia equilibrat despeses i ingressos durant els primers sis mesos.

En aquest 2011, en el primer semestre ha registrat uns ingressos de 12,3 milions d’euros, un 10,9% menys que els 13,8 assolits durant el mateix període de fa un any. En aquest apartat, el web de 20 Minutos creix d’1,8 a 1,9 milions d’euros, mentre que l’edició impresa cau de 12 milions a 10,4.

Amb tot, l’editora va incrementar els ingressos un 27,8% durant el segon trimestre del 2011 (6,9 milions) respecte als assolits durant els primers tres mesos de l’any (5,4 milions).

Font: DigiMedios

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram