El gratuït 20 Minutos ha tancat el segon trimestre amb unes pèrdues d’explotació de 700.000 euros, un 66,7% menys que els 2,1 milions registrats durant el mateix període del 2012. D’aquesta xifra, 600.000 euros corresponen a l’edició digital i 100.000 a l’impresa, quan l’any passat perdien 200.000 euros i 1,9 milions, respectivament.

D’abril a juny, el grup va ingressar 4,5 milions, una caiguda de l’11,8% respecte als 5,1 milions assolits el mateix període de l’any passat, però en part es va veure compensada per la reducció de la despesa, que va passar dels 7,1 milions del 2012 a 5,1.

Per divisions, l’edició impresa va ingressar 3,5 milions durant el primer trimestre, una davallada del 14,6%, mentre que la digital es va mantenir en 1 milió d’euros. La despesa de l’edició en paper, però, va ser de 3,6 milions d’euros en aquest segon trimestre, un 39% inferior als 5,9 milions de fa un any, mentre que la digital va ser d’1,5 milions, un 25% que els 1,2 milions del 2012.

Així, doncs, de gener a juny del 2013, 20 Minutos ha acumulat unes pèrdues d’explotació de 2,6 milions d’euros, un 45,8% menys que els 4,8 milions registrats durant els primers sis mesos de l’any passat.