Les pèrdues netes d’explotació de 20 Minutos dels tres primers trimestres de l’any són de 3,8 milions d’euros, mentre que durant el mateix període del 2010 van ser d’1,1 milions, segons dades fetes públiques pel grup suec Schibsted.

Aquest resultat ve marcat per la davallada d’ingressos, que han passat dels 18,1 milions dels nou primers mesos del 2010 als 16,1 actuals, una davallada de l’11,1%. En concret, la caiguda es produeix en l’edició impresa del gratuït, que passa de 15,6 milions a 13,6, ja que 20Minutos.es manté els ingressos de 2,5 milions.

Paral·lelament, 20 Minutos ha augmentat les despeses de 18,7 a 19,5 milions d’euros en el que portem d’any. En concret, l’edició impresa ha passat de tenir unes despeses de 16,2 milions d’euros a 16,7, mentre que en la digital s’ha passat de 2,5 a 2,8 milions.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram