La plataforma 3Cat ha registrat 103.595.810 reproduccions en els seus primers mesos de vida. Unes “xifres d’èxit” assolides amb productes estrella i noves estrenes, però també millorant l’accessibilitat a produccions anteriors, destaca la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals en un comunicat.

La plataforma aplega més de 330.000 hores de continguts i compta amb 900.000 usuaris registrats. A més, 3Cat registra un consum de més de 3,5 milions d’hores mensuals de continguts i més de 120.000 hores diàries. El 65% del consum és sota demanda.

“Aquestes dades posen de manifest que el lideratge de TV3 és importantíssim, la capacitat competitiva de Catalunya Ràdio també, però ara hem fet un forat en l’entorn digital on el català tenia una presència molt residual”, ressalta Rosa Romà, presidenta de la CCMA. “És molt important, aquesta aposta, per arribar als nous públics, als nous hàbits de consum i, especialment, als joves i infants”, rebla.

Impuls del SX3

En aquest sentit, 3Cat explica que, amb l’estrena de la plataforma, el SX3 ha registrat un creixement del 23%, i les reproduccions de vídeo han augmentat un 18%, apropant-se a les 100.000 diàries.

A més, l’audiència digital del canal infantil s’ha incrementat un 21% en nombre de dispositius únics, dels 316.000 mensuals de mitjana de la temporada passada als 384.000 actuals.

Neix la plataforma 3Cat
WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram