La gran aposta de 8tv va tancar divendres passat la seva segona temporada, on el mes de juliol ha estat el millor amb una quota de pantalla del 8,4% i 161.474 espectadors de mitjana. Mentre ha augmentat en 5.000 telespectadors respecte el mateix període de l’any passat, en share ha caigut quatre dècimes respecte al 8,8% assolit el juliol del 2012.

I això que, fa una setmana, 8 al dia va registrar el seu rècord absolut d’audiència durant l’entrevista amb el president del FC Barcelona, Sandro Rosell, que va assolir un 16% de quota i 454.000 espectadors.

Amb tot, el global de la segona temporada ha suposat un increment del 33,33% respecte l’anterior. Concretament, el programa dirigit per Josep Cuní ha obtingut una mitjana del 7,2% de quota de pantalla, 1,8 punts més que el 5,4% de la primera temporada.

En espectadors, 8 al dia n’ha registrat 169.113 de mitjana, 53.000 més que fa un any, el que suposa un increment del 45%. A aquest creixement hi influeix el fet que en la segona temporada el programa hagi durat mitja hora més, acabant a les 22.30 h.