8tv continua bategant, almenys de moment. L’administrador concursal va acceptar concedir una pròrroga de 15 dies abans de fer executar la desconnexió, la qual havia ordenat per dissabte a la mitjanit. La petició d’ajornament havia estat feta pel secretari de Mitjans de Comunicació i Difusió, Oriol Duran.
En aquestes dues setmanes, el Govern intentarà trobar una sortida i evitar que la pantalla de 8tv se’n vagi a negre. En paral·lel, el CAC iniciarà els tràmits per recuperar la llicència.
El passat juny, Emissions Digitals de Catalunya, empresa gestora de 8tv, es va declarar en preconcurs de creditors i va deixar la graella en la mínima expressió. A principis d’agost, EDICA va entrar en fase concursal.
Després de no aconseguir nous inversors per sortir-ne, l’administrador concursal va ordenar el tancament de la cadena per no continuar engrossint el seu deute.
L’administrador concursal ordena el tancament de 8tv



