Adolfo Blanco i Jorge Gabarró [foto: A Contracorriente Films].

La distribuïdora A Contracorriente Films ha comprat la companyia SelectaVisión, especialitzada en el gènere anime. L’operació té com a objectiu consolidar el nou grup audiovisual com a referent estatal i ampliar el seu divers catàleg, format per fins a 2.500 pel·lícules i 4.000 capítols de sèries.

A més, A Contracorriente, que també opera la cadena de cinemes Verdi, amb aquesta adquisició s’introdueix en el sector dels videojocs a través de Selecta Play, segell de SelectaVisió per a la creació i distribució de videojocs.

Amb la integració, ambdues marques tindran autonomia, conservant la seva personalitat i posicionament quant als respectius públics objectiu, assenyalen en un comunicat.

El fundador d’A Contracorriente Films i president del consell d’administració, Adolfo Blanco, es manté al capdavant del projecte. Per la seva part, Jorge Gabarró, fundador de SelectaVisión, continua com a president executiu i entra a l’accionariat i el consell d’A Contracorriente.

“Aquesta adquisició ens permet no només ampliar el nostre extens catàleg de pel·lícules i sèries, sinó també endinsar-nos en l’apassionant món de l’anime i els videojocs, sectors amb un enorme potencial de creixement, especialment entre el públic més jove”, celebra Adolfo Blanco.

“Unir-nos a A Contracorriente Films és un pas natural en el nostre creixement. Compartim una mateixa visió d’oferir continguts únics i de qualitat, i estem emocionats per les oportunitats que aquesta aliança ens brindarà”, apunta Jorge Gabarró. “Aquest acord no només suposa un benefici per a la nostra companyia, sinó també per a la nostra plantilla, que podrà continuar creixent al si d’un referent europeu del nostre sector, i, per descomptat, per als nostres clients, que podran continuar gaudint d’una oferta de continguts única i excepcional”, afegeix.

El grup preveu facturar 40 milions el 2024

Un cop segellada l’operació, ara s’obre una etapa de “col·laboració intensiva” entre els respectius equips. Més concretament, es realitzarà una anàlisi detallada per tal d’“optimitzar l’eficàcia i explorar sinergies que enforteixin encara més la seva posició en el mercat, però sempre mantenint cadascun dels segells la seva independència editorial i comercial”.

Amb aquesta unió, el grup resultant preveu superar els 40 milions de facturació aquest any. De fet, A Contracorriente Films va tancar el 2023 amb una xifra de negoci d’uns 27 milions d’euros, i SelectaVisión va assolir els 13 milions.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram