El retorn dels mitjans públics del País Valencià s’acosta. Abans d’acabar l’any, À Punt posarà en marxa el seu web i la ràdio, mentre que la televisió podria iniciar les emissions durant el primer trimestre de 2018 “si no hi ha imponderables”.

Així ho ha anunciat la directora general de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació, Empar Marco, durant la presentació de la identitat visual d’À Punt, creada per Aftershare, l’agència de Risto Mejide i Marc Ros, també responsable de la nomenclatura.

Marco ha explicat que, en el nou web, al principis sobretot hi haurà continguts infantils, mentre que la ràdio es posarà en marxa provisionalment amb poques hores d’emissió, amb un magazín cultural i programació musical. En el cas de la televisió, quan comenci a emetre ja ho farà amb la programació completa.

La directora general també ha defensat el treball que s’està fent per retornar el servei de mitjans públics a la ciutadania, així com el respecte als processos administratius i els terminis en este camí.

Per la seva part, el president del consell rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, Enrique Soriano, ha subratllat l’esforç per presentar-se amb garanties de qualitat, i ha xifrat en 18 milions d’euros les licitacions en equipament previstes per a finals d’any.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram