A partir d’aquest dimarts, el diari gratuït de Planeta es rellança com a ADN+, en un intent de guanyar en competitivitat respecte als seus rivals, 20 Minutos i Qué! La nova aposta suposa un augment de pàgines, fins a 40, i una ampliació de continguts, ja que la proporció publicitària baixarà fins al 25-30% (a més, es prescindirà de les falses portades publicitàries). El rellançament d’ADN també té conseqüències a nivell laboral, ja que suposa un increment de la plantilla i del nombre de col·laboradors.

Aquesta aposta es veurà acompanyada per una major circulació, 800.000 exemplars a tot l’Estat: a més d’arribar als usuaris en els punts habituals, també ho farà més directament als professionals d’unes 500 empreses de Barcelona i Madrid amb les quals el diari ha arribat a acords, i que properament s’ampliaran. L’objectiu és aconseguir un lector més “qualificat”. A banda, la xarxa d’expositors passarà de 3.500 a 5.500 amb la idea que els lectors agafin voluntàriament el diari, en una acció més propera a la del quiosc.

Segons asseguren fonts del mitjà a Medios y Marketing, tot plegat és una tornada als orígens quant a “contingut i qualitat del producte”, i una aposta per “aquelles coses que la crisi ens ha obligat a retallar en el camí”.

A banda de la renovació en paper, en dues setmanes ADN tindrà una versió per a iPhone i iPad, i una aplicació IPP de geolocalització.