Nou anys després de crear el portal Adolescents.cat, l’empresa Fem Produccions del periodista Roger Carandell es transforma en Crisàlide, nova marca especialitzada en continguts adreçats a joves.

El canvi busca especialitzar-se encara més diversificant la seva oferta i adequar millor els productes audiovisuals a diverses franges d’edat.

A més, en la nova etapa es deixa enrere la relació editorial amb NacióDigital, amb qui s’havia compartit projecte durant molts anys.

Entre les propostes de Crisàlide hi ha la comunitat Adolescents.cat, l’embrió de la productora; XL, el programa de ràdio visual de Catalunya Ràdio, i Loft, el nou programa transmèdia d’iCat.

“A Crisàlide creem productes que interpel·lin a tots els joves, per això tenim en compte els seus interessos, gustos i també els canvis que experimenten”, assenyala la productora en un comunicat.

Amb la major especialització, se separen “els productes adreçats als més joves, els quals s’enfronten a les seves primeres decisions, d’aquells destinats a un públic ja gairebé adult que s’inicia en l’àmbit universitari i laboral”, afegeix.

A més, en la nova etapa, Crisàlide reforça especialment “les relacions amb la creator economy i els projectes transmèdia” en què participa.