Notícies

Agències d’Espanya s’integra a la FEDE

|2019-02-26T20:04:35+01:0022 Febrer 2019|Comunicació21

L’associació Agències d’Espanya s’ha integrat a la Federació d’Empreses de Publicitat i Comunicació, a través de la seva secció d’agències de publicitat. La fusió ja havia estat aprovada amb anterioritat per les respectives directives, i dijous es va consolidar en una reunió de la nova secció en què les agències procedents d’ambdues organitzacions van aprovar els seus plans d’actuació.

Per presidir l’ampliada secció d’agències de la FEDE s’ha escollit Córdoba Ruiz, presidenta d’Agències d’Espanya. El seu antecessor, Rafael García-Plata, ha assumit la presidència.

“El pas donat és de tremenda importància per al col·lectiu d’agències i, al mateix temps, un repte, doncs haurem de respondre a les expectatives que sens dubte crearem amb aquesta integració, i ambdós estem disposats a no defraudar-les amb el suport de tota la FEDE”, assenyalaven Ruiz i García-Plata.

La FEDE i AdE ja havien col·laborat nombroses vegades, i atenent al perfil similar del seus associats, els òrgans de govern d’ambdues organitzacions van decidir unir forces per fer front a uns reptes i objectius comuns.

Amb la integració, la FEDE i AdE sumen les següents agències: Agr!, Alcandora Publicidad, Arce Media, Arpa Asociados, Arroba Network, Azul Comunicación, beon Worldwide, Binfluencer, Buena Suerte Sr. Gorsky, China, Código Visual, Comunica+A, Crowdland, Darwin Social Noise, Diluvia, Dimensión, Disset Lab, El apartamento de Baxter, Ene Life, Equmedia XL, Garlic Marketing B2B, Grow Comunicación, Grupo Entusiasmo, Grupo Habela publicidad, GS Brand, Icom Comunicación Integral, Iki Media, International Marketing and Communications, Irismedia, JM 360, La Colmena, Five Rooms, Matchpoint, NCA y Asociados, OTS Media, Peanuts & Monkeys, Persuade, Publox , Quelinka, Raíz Publicidad, Serendipia, Shackleton, Siglhogar XXL, Spiroox Digital Marketing, Somos R, Sr. Burns, Tactics Europe, The Lab Media & Advertising i We Are The Blend.