Taboola, empresa dedicada a la gestió de contingut per al web obert, i Alayans Media, plataforma tecnològica i publicitària participada per 14 grups editorials, han decidit allargar la seva col·laboració fins al 2026. La renovació es produeix després de tres anys de treball en comú per implementar solucions tecnològiques que permetin incrementar el temps de permanència dels usuaris als webs dels mitjans, amb més recirculació de continguts rellevants, tant editorials com patrocinats.

“Estem molt satisfets de poder continuar col·laborant amb Taboola per desenvolupar les nostres capacitats digitals i crear contingut rellevant i adequat per als nostres lectors”, assenyala el director gerent d’Alayans Media, Pablo Rodés Arnal.

“Alayans s’ha guanyat el prestigi de la professió gràcies a impulsar un periodisme de qualitat, a més de mostrar un compromís ferm a l’hora d’adoptar els recursos tecnològics necessaris per assolir l’èxit”, apunta Adam Singolda, fundador i conseller delegat de Taboola. “Amb l’ajuda de Taboola han demostrat el seu propòsit d’augmentar el nombre de lectors de manera orgànica amb l’objectiu últim de mantenir un entorn segur per a marques i usuaris”, rebla.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram