Els grups AMC Networks International Southern Europe i Atresmedia Internacional han unit forces per comercialitzar a través de les principals operadores europees un paquet conjunt amb els respectius canals televisius. En concret, l’oferta inclou Canal Cocina, Canal Decasa, Sol Música i Somos d’AMC, i Atrescine, Atreseries i Antena 3 Internacional d’Atresmedia.

“Després d’haver multiplicat per quatre el nombre d’abonats als canals d’Atresmedia Internacional a Llatinoamèrica i els Estats Units, el següent repte era aconseguir un major creixement a Europa, on també hi ha gran potencial”, explica Javier Nuche, director general d’Atresmedia Internacional. “Aquest acord reforça la nostra posició competitiva en aquest mercat, gràcies a la capacitat comercial de AMCNISE i l’indubtable atractiu del paquet de canals en espanyol que hem construït junts”, afegeix.

Per la seva part, Manuel Balsera, vicepresident sènior de vendes, màrqueting i digital d’AMCNISE destaca que el paquet conjunt de canals “respon a la creixent demanda de contingut en espanyol a Europa, on resideixen uns 23 milions de castellanoparlants”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram