Aquest divendres ¿Dónde estás corazón? (DEC) s’acomiadarà després de vuit anys en antena. D’aquesta manera, Antena 3 deixa la seva graella neta de programes del cor i s’allunya de la teleporqueria, doncs també ha eliminat definitivament El diario (el programa inicialment presentat per Patricia Gaztañaga) la productora del qual està buscant col·locar-se en una altra cadena.

A part de d’una estratègia iniciada fa temps per marcar diferències amb Telecinco, la sortida de DEC ve condicionada per la pèrdua d’audiència, doncs la seva productora, Cuarzo, d’Ana Rosa Quintana, encara tenia contracte fins al desembre.

La davallada del programa presentat per Jaime Cantizano es va fer progressiva arran de la irrupció de Sálvame Deluxe fa un parell d’anys, però l’estocada definitiva han estat els bons resultats del concurs Atrapa un millón –que ha fet Antena 3 líder d’audiència els divendres a la nit– que havia relegat DEC a la mitjanit. Això havia accelerat la caiguda, amb quotes de pantalla del 9%, quan en els bons temps no baixava del 20% (la millor temporada, la 2004-2005 va fer una mitjana del 24%), amb pics de fins al 34%.

Així doncs, després d’anys de competir amb Telecinco amb les mateixes armes, finalment Antena 3 ha instaurat una programació més familiar, amb concursos com ¡Ahora caigo!, l’esmentat Atrapa un millón o el proper que presentarà Manel Fuentes; espais d’entreteniment com El hormiguero; el nou espai d’entrevistes de Xavier Sardà; a més d’un augment de sèries estrangeres, de producció pròpia com El barco, i pel·lícules.