El passat divendres va arribar als quioscos El Capicua, revista que analitza l’actualitat política i social de forma divertida i crítica i que també té format digital. La publicació assegura voler omplir un buit dins la sàtira escrita en català i inspirar-se en la capçalera ¡Cu-cut! (1902.1912).

El Capicua va néixer el passat abril com a publicació gratuïta de la ciutat de Girona, però després de 16 números, el setembre passat va anunciar que es convertia en una revista de pagament, amb més continguts i una distribució més àmplia.

La publicació surt cada dos divendres a la venda a un preu de 2,50 euros. A més de Girona i Salt, també es pot trobar a quioscos de Barcelona i alguns de l’àrea metropolitana, Maresme i Vallès [mapa de punts de venda]. Amb tot, El Capicua també es pot adquirir per internet.

La publicació va ser creada per Joan Timoneda, que exerceix de director i cap de redacció juntament amb Carlos Martín. El Capicua es completa amb un equip jove de dibuixants i redactors.