La política expansiva del diari As es trasllada als països de parla àrab amb vistes a la Copa del Món de futbol de Qatar de 2022. Al desembre, el diari esportiu de Prisa llançarà el digital As Arabia a 25 països de l’Orient Mitjà i el nord d’Àfrica en col·laboració amb el grup qatarià Dar Al-Sharq. L’aliança entre ambdós grups de comunicació es va signar a l’agost a Doha.

El nou mitjà tindrà una redacció a El Caire i arribarà a 25 països: Aràbia Saudita, Algèria, Bahrain, Comores, Txad, Djibouti, Egipte, Eritrea, Iraq, Israel, Jordània, Kuwait, Líban, Líbia, Mauritània, Marroc, Oman, Qatar, Somàlia, Sudan, Síria, Tunísia, Emirats Àrabs Units, Palestina i Iemen.

As Arabia seguirà el mateix model que la matriu espanyola i la de la resta d’edicions: Xile, Colòmbia, Mèxic, Argentina, Perú, Estats Units, Sud-àfrica, Singapur i Malàisia.