Atresmedia ha comprat H2H – Human to Human, agència especialitzada en màrqueting d’influencers amb enfocament d’analítica digital. D’aquesta manera, el grup completa la seva oferta de “comunicació global” per a les marques i amplia el seu portafolis, segons assenyala en un comunicat.

“Amb H2H entrem en un territori que no ocupàvem fins ara i pel qual les marques estan mostrant un gran interès. Això ens permet completar la nostra oferta, que és sense cap dubte inigualable en el mercat de la publicitat al nostre país”, assenyala José Miguel García Gasco, director general d’Atresmedia Publicidad.

“La publicitat a través d’influencers s’ha consolidat ja com un mitjà dins dels plans de màrqueting dels anunciants. Poder formar part del grup líder de comunicació a Espanya ens atorga una posició privilegiada en el sector”, afirma Luis Díaz, director general d’H2H. En la nova etapa, l’agència podrà oferir als clients “campanyes transmèdia amb influencers, difuminant els límits entre els influencers i la televisió, la ràdio, entorns digitals o plataformes d’entreteniment”.

L’adquisició d’H2H respon a l’estratègia d’inversions realitzada per Atresmedia Publicidad els darrers anys per reforçar el seu posicionament en l’entorn digital, i es produeix després d’analitzar el sector del màrqueting d’influencers i les agències que el composen.