Yahoo i Atresmedia han segellat una aliança en el camp publicitari digital. El grup audiovisual comercialitzarà a l’Estat l’oferta de productes de premium display, native ads (publicitat nativa) i audience ads (publicitat segmentada) de Yahoo. Ambdues parts destaquen que aquesta acord “únic a Europa” permetrà els anunciants arribar mensualment a més de 21 milions d’usuaris únics i llançar 998 milions de pàgines vistes.

Paral·lelament, ambdues marques podran continuar fent la seva compra programàtica i dissenyant les seves estratègies de publicitat en cercadors amb l’equip de Yahoo Espanya.

La directora de vendes digital d’Atresmedia Publicidad, Beatriz Medida, destaca que, amb l’acord, el grup audiovisual “roman fidel a la seva estratègia de diversificació de l’oferta en busca del millor producte comercial per als seus clients”.

Per la seva part, el vicepresident i gerent general de Yahoo EMEA, Nick Hugh, assegura que, al posar a disposició dels seus clients una “sòlida” oferta publicitària a través de diversos canals, se’ls permet desenvolupar “tot el potencial de les seves marques”. 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram