El grup Atresmedia ha adquirit el portal Diariomotor i avança en l’estratègia de desenvolupament de continguts nadius digitals a través de verticals especialitzats. “L’adquisició de Diariomotor apuntala la nostra oferta digital”, diu el director adjunt de continguts d’Atresmedia TV, José Antonio Antón.

Atresmedia destaca que l’automoció és un dels sectors estratègics per al grup. Creat el 2005, Diariomotor compta amb 300.000 subscriptors i registra uns 2,4 milions d’usuaris únics mensuals, segons dades de Comscore. A més, complementa la seva proposta amb el web quecochemecompro.com, que compara ofertes de vehicles.

“Aquesta operació permetrà completar el portafolis de productes que posem a disposició d’anunciants i agències”, subratlla el director general d’Atresmedia Publicidad, José Miguel García Gasco. “La incorporació d’aquest equip de professionals que ha demostrat una gran creativitat a l’hora de buscar fórmules addicionals d’explotació dels continguts digitals, més enllà de la publicitat convencional, ens permet millorar la nostra capacitat de segmentació i explotació de dades, la possibilitat de fer productes especials ad hoc per a un sector tan important com el de l’automoció, i fins i tot entrar en el territori de la generació de leads gràcies a quecochemecompro.com”, afegeix.

“L’entrada al grup Atresmedia ens obre tot un món de possibilitats per ampliar el nostre abast a través de sinergies i col·laboracions. Creiem que és el millor pas que podia fer Diariomotor per afrontar el futur amb les màximes garanties i les millors expectatives de creixement”, afirma el director de la capçalera, David G. Artés.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram