La divisió comercial d’Atresmedia ha posat en marxa Atresdata, una eina que té per objectiu millorar l’afinitat i l’eficàcia en la venda de publicitat a la televisió. Atresdata uneix en una mateixa font l’audiència de televisió, el consum de productes, les actituds i els estils de vida a través d’un procés de fusió estadística entre el panell d’audiència de Kantar Media i el de consum de Kantar Worldpanel, segons explica el grup de comunicació.

Atresmedia destaca que, a banda de les dades de gran consum pròpies de Kantar Worlpanel, s’amplia la informació a targets d’altres sectors amb presència publicitària, oferint “la base de dades del mercat més completa per a l’anunciant”, amb informació d’almenys un 95% del mercat, segons assegura.

El grup destaca que Atresdata permet que anunciants i marques planifiquin les seves campanyes tenint en compte potencials consumidors sobre els qui aconseguir un major grau d’afinitat, i ofereix la possibilitat d’avaluar a posteriori les campanyes d’aquests nous targets de consum sobre els que podrà oferir la informació habitual (GRP, ratings, cobertura, OTS, distribució de contactes, etc.). 

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram